احتمال باز گشت وتغییر کاربری بلاگ

دوستان پس از یک سال و چند ماه از نبودن من احتمال اینکه بلاگ تغییر روش در
نوع کار خود بدهد وبه کار در بخش کارت رسیور و دی وی بی بپردازد وجود دارد
نظرات 4 + ارسال نظر
کیانا سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:43 ق.ظ http://kkiiaannaa.blogfa.com

درود بر شما
مطالب وبلاگتان بسیار پرمحتوا و مفید می باشد استفاده کردم. برای حمایت از حیوانات بی دفاع و مظلوم ایران و دنیا از این وبلاگ دیدن کنید و منصفانه قضاوت کنید که تنها حق زندگی کردن در این سرزمین را بخودمان ندهیم و این حق را به همه حیواناتی که همگی شان احساسات دارند را هم بدهیم. خواهش می کنم تمامی مطالب این وبلاگ را با حوصله بخوانید و روی انها کمی تامل کنید. این وبلاگ برای آگاهی عموم مردم می باشد.

مرگ شنبه 25 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:21 ب.ظ

تاریخ به روز رسانیتان مشخص نبود؟!

satage شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:52 ق.ظ http://www.asremahvareh.com

عصر ماهواره اولین تارنمای مانیتورشیپ تغییرات ماهواره ای به زبان فارسی
جداول حرفه ای تمامی ماهواره ها
با قابلیت جستجوی کانال
بخش های اختصاصی فارسی
ابزارهای کاربردی وب برای صاحبین وبلاگ ها و وبسایت ها

www.asremahvareh.com

مرتضی یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:25 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید
اقا مهران وبلاگ خوب و پر محتوایی دارید
من به شدت به فایل اپگرید ریسیورنیاز caon ke220دارم اگه لطف کنید برام بفرستید خیلی خیلی ممنون می شم و همچنین اگر روش اپگرید کردنشو بگید خیلی ممنون می شم
پاینده باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد